Αδυνάτισμα-δίαιτα και αλκοόλ. Δείτε τις θερμίδες για τα αγαπημένα σας ποτά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αδυνάτισμα -δίαιτα και αλκοόλ δεν πάνε πακέτο. Παρότι το αλκοόλ μας δίνει μόνο θερμίδες, χωρίς θρεπτική αξία, δεν παύουν πολλοί από εμάς να μην μπορούν να το αποχωριστούν.

Το ποτό δύσκολα βρίσκει θέση σε ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος γι’ αυτό και οι ειδικοί μας συμβουλεύουν!

Στις δίαιτες συνήθως δεν επιτρέπεται η κατανάλωση αλκοόλ επειδή δίνει 7 θερμίδες ανά γραμμάριο (συγκριτικά το λίπος παρέχει εννιά ανά γραμμάριο και  βρίσκεται στην κορυφή των θερμιδογόνων συστατικών).

Αν σκεφτείτε μάλιστα ότι τα διάφορα ποτά είναι ένας συνδυασμός ζάχαρης (γλυκόζης που δίνει 4 θερμίδες ανά γραμμάριο) και οινοπνεύματος, τότε ο αριθμός των θερμίδων αυξάνεται επικίνδυνα. Είναι δύσκολο λοιπόν, να περιληφθεί το αλκοόλ σε ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος όπου ο κύριος στόχος είναι ο περιορισμός των θερμίδων.

Για όσους κάνουν… παρασπονδίες οι ειδικοί δίνουν ένα περιθώριο έως τρία ποτήρια κρασί σε κάθε εβδομάδα δίαιτας, αλλά για όσους τείνουν να πέφτουν συχνά σε ατοπήματα συστήνεται να περιορίζουν μέρος του φαγητού τους έτσι ώστε να μην ξεπεράσουν το επιτρεπόμενο όριο θερμίδων. Μάλιστα αν κάνετε ατοπήματα και είστε άντρας θα  πρέπει να φάτε λιγότερο από το κυρίως γεύμα, δηλαδή τα 2/3 της μερίδας.

Στο αλκοόλ λίγοι αρκούνται στο ένα ποτηράκι. Εάν λοιπόν κάνετε δίαιτα τότε ακολουθήστε το παράδειγμα των αρχαίων Ελλήνων οι οποίοι αραίωναν με νερό το κρασί τους.

Επίσης, μπορείτε να  βάλετε παγάκια αντί για νερό στο αγαπημένο σας ποτό.

Εάν αναρωτιέστε πόσες θερμίδες έχει ένα  ποτηράκι ο παρακάτω πίνακας θα σας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμος:

  • Ένα ποτήρι λευκό κρασί 50-70 θερμίδες
  • Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί 70-90 θερμίδες
  • Ένα ποτήρι μαυροδάφνη 140 θερμίδες
  • Ένα ποτήρι μπίρα ξανθή 120 θερμίδες
  • Ένα ποτήρι μπίρα μαύρη 170 θερμίδες
  • Ένα ποτήρι ουίσκι  200-280 θερμίδες
  • Ένα ποτήρι βότκα 190-260 θερμίδες

Μια πολύτιμη συμβουλή είναι να αποφεύγετε τα σνακ που συνοδεύουν τα οινοπνευματώδη ποτά και τα οποία συνήθως είναι θερμιδογόνα.

Επίσης εάν οπωσδήποτε θέλετε να πιείτε ένα ποτάκι , προτιμήστε το κρασί που περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες επειδή προέρχεται από τα σταφύλια.

Όσο για τα σκληρά ποτά όπως το ουίσκι και η βότκα προτιμήστε να τα αναμείξετε με νερό και όχι με ένα ανθρακούχο ποτό έτσι ώστε να περιορίσετε τις θερμίδες.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο