Μίνι πρόγραμμα προθέρμανσης με 3 ασκήσεις.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το ζέσταμα είναι απαραίτητο πριν ξεκινήσουμε οποιοδήποτε πρόγραμμα εκγύμνασης. Ένας ωραίος τρόπος για να κάνουμε ζέσταμα εάν δεν διαθέτουμε διάδρομο η στατικό ποδήλατο είναι να κάνουμε τις ασκήσεις που ακολουθούν

Jumping jacks

Εκτελούμε εκτάσεις των ποδιών με ταυτόχρονες ανατάσεις των χεριών και αναπήδηση – γνωστά ως jumping jacks-  για 30’’».

Βαθύ κάθισμα
Κάνουμε βαθύ κάθισμα (squat) για 30″.(Προσοχή στα γόνατα-στη μέση και στο τρόπο εκτέλεσης)

Άρσεις ποδιού

Σε όρθια θέση εκτελούμε εναλλάξ άρσεις των γονάτων φέρνοντας τον αγκώνα στο αντίθετο πόδι για 30’’».

Μόλις ολοκληρώσουμε και τις τρεις ασκήσεις κάνουμε διάλειμμα για 10’’ και επαναλαμβάνουμε τον κύκλο των ασκήσεων για μια ακόμη φορά

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο