Γυμναστική: ασκήσεις για καλύτερο σεξ!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Είναι γνωστά σε όλους τα οφέλη της σωματικής άσκησης. Οποιαδήποτε δραστηριότητα που κάνει την καρδιά σας να χτυπάει γρηγορότερα ,από το γρήγορο βάδισμα μέχρι το κολύμπι ,μπορεί να αυξήσει τη ροή του αίματος ακόμα και στις πιο ευαίσθητες περιοχές. Πέρα από αυτές όμως, υπάρχουν ασκήσεις που μπορούν να αυξήσουν την ευχαρίστηση και την ποιότητα κατά τη διάρκεια του σεξ .

Εμείς, σας προτείνουμε τις 5 καλύτερες ασκήσεις που μπορούν να βελτιώσουν τη σεξουαλική επαφή.

Ασκήσεις Kegel

Πρόκειται για ένα είδος άσκησης που αναπτύχθηκε για την αντιμετώπιση της ακράτειας ούρων. Ωστόσο, οι ασκήσεις Kegel ενδυναμώνουν τους μύες του πυελικού εδάφους. Πιθανότατα, οι γυναίκες είναι πιο εξοικειωμένες με τις ασκήσεις Kegel, είναι, όμως, ιδιαίτερα  χρήσιμες και για τους άνδρες καθώς φαίνεται ότι μπορούν να αποτρέψουν την πρόωρη εκσπερμάτιση. Σιγουρευτείτε ότι ένας ειδικός(γυμναστής) θα σας δείξει πως θα τις εκτελέσετε σωστά ώστε να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Σανίδα

Μια από τις αποτελεσματικότερες ασκήσεις για να ενδυναμώσετε το βαθύτερο στρώμα των μυών στην εγκάρσια κοιλιακή χώρα, τους βραχίονες, τους μηρούς και τους γλουτούς. Πρόκειται για τους μυς που σας βοηθούν να σταθεροποιηθείτε, ώστε να μπορείτε να μείνετε κοντά στην παρτενέρ σας όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. Η εκτέλεση της συγκεκριμένης άσκησης μία φορά την ημέρα -για 60 δευτερόλεπτα ή για όσο περισσότερο αντέχετε, είναι αρκετή για να ενδυναμώσετε το σώμα σας(κορμό).

Κολύμβηση

Ερευνητές του Χάρβαρντ διαπίστωσαν ότι οι άνδρες κολυμβητές καταφέρνουν στην ηλικία των 60 χρόνων να έχουν σεξουαλική ζωή παρόμοια με τους σαραντάρηδες. Η κολύμβηση αυξάνει την αντοχή, ενισχύει τη ροή του αίματος, βελτιώνει την ευλυγισία και τη δύναμη και μειώνει το άγχος. Επίσης, ενισχύσει την καύση θερμίδων, πράγμα που ωφελεί όσους είναι υπέρβαροι (τα επιπλέον κιλά μειώνουν τη λίμπιντο) και κυρίως τους παχύσαρκους άνδρες με στυτική δυσλειτουργία.

Κοιλιακοί 

Ένας ισχυρός και ευέλικτος κορμός υποστηρίζει σχεδόν κάθε ενέργειά σας. Και φυσικά, σε αυτό περιλαμβάνεται και η σεξουαλική δραστηριότητα. Ξεκινήστε με τα κλασικά ροκανίσματα.

Το τέντωμα της γάτας

Αυτή τη στάση της yoga σας βοηθά να ζεστάνετε τη σπονδυλική σας στήλη, να αποκτήσετε ομαλή αναπνοή και καλή συγκέντρωση. Κινηθείτε με σταθερό ρυθμό, ώστε σε κάθε τέντωμα προς τα πάνω να κάνετε μια ολοκληρωμένη εκπνοή και σε κάθε κάμψη μια ολοκληρωμένη εισπνοή.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο