Γρήγορο Περπάτημα: οφέλη- αποτελέσματα- κάψιμο θερμίδων.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αν αντιμετωπίζεις κι εσύ το «αιώνιο» δίλημμα περπάτημα ή τρέξιμο, τα παρακάτω στοιχεία θα σου δώσουν απάντηση για το τι να επιλέξεις, ανάλογα με το στόχο που έχεις.

-Γρήγορο περπάτημα με εναλλαγές ήπιου τρεξίματος για κάψιμο λίπους

Γρήγορο περπάτημα εννοούμε σε διάδρομο, με ταχύτητα 6, 5-7 χιλιόμετρα την ώρα. Αρχίζετε να χάνετε λίπος από την περιφέρεια της μέσης, τους γλουτούς και αργότερα στα χέρια και στον κορμό. Έχετε επίσης αύξηση της μυϊκής μάζας στα πόδια, που σας βοηθά στο γρηγορότερο κάψιμο του λίπους

– Καύση θερμίδων

Εναλλαγή ρυθμών βαδίσματος. Αυτό βέβαια εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το σωματότυπο και το βάρος σου. Για να κάψεις περισσότερες θερμίδες, ανεξάρτητα από το βάρος σου, προσπάθησε να βαδίζεις συνεχόμενα για 35-40 λεπτά προκειμένου να αρχίσει ο οργανισμός σου να καίει λίπος.

– Λιγότερο βαρετό το περπάτημα

Τόσο το τρέξιμο όσο και το περπάτημα στο γυμναστήριο μπορεί να είναι βαρετά. Το περπάτημα έχει το πλεονέκτημα πως γίνεται ευκολότερα στην ύπαιθρο ή ακόμη και μες στην πόλη, οπότε αποκτάς μεγαλύτερη εναλλαγή στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος.

– Ωφέλεια στις προβληματικές περιοχές

Στο διάδρομο χάνεις το πρόσφατο λίπος, που συνήθως αποκτούμε στην περιοχή της κοιλιακής χώρας ,στη μέση και στην περιφέρεια! Εάν χρησιμοποιήσεις συνειδητά και την κίνηση των χεριών σου, θα κάψεις περισσότερες θερμίδες και θα αφαιρέσεις πόντους από την κοιλιά και τη μέση.

-Αποφυγή Πιθανών τραυματισμών

Tο τρέξιμο η/και τα σπριντ επιβαρύνουν περισσότερο το μυοσκελετικό σου σύστημα και άρα είναι πιο πιθανό να τραυματιστείς. Το βάδισμα, ειδικά το γρήγορο, κρίνεται πιο ωφέλιμο για τον οργανισμό, συμβάλλει στη μυϊκή ενδυνάμωση ακόμη και την καύση θερμίδων, αρκεί να μιλήσεις με έναν ειδικό (γυμναστή) που θα σου δώσει τις κατάλληλες οδηγίες.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο